خلاصه کتاب اصول مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده pdf

 

تـــــــوجــــــه تـــــــــوجــــــه :

برای دانلود اینجا کلیک کنید و اگر دانلود نشد اینجا کلیک کنید

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

 

 

 

 

 

دانلود چکیده کتاب کاتلر در مدیریت بازار و چکیده کتاب ..
در این مقاله بخشی از زندگی نامه فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی جهان را با هم بررسی خواهیم کرد. فیلیپ کاتلر (PHILIP KOTLER) در سال 1931 در شیکاگو متولد شد.

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه فروزندهwww.aparat.com › result › خلاصه کتاب مدیریت بازاری...
عوامل تولید خلاصه کتاب ویدیویی اصول و کاربردهای موفق بازاریابی در یک نگاه · خلاصه کتاب چکیده. 48 بازدید 6 ماه پیش. 0:55 ...

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده :: دانلود ...phosphors-philip.blog.ir › tag › خلاصه کتاب مدیریت ب...
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده» ثبت شده ... دانلود رایگان کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

خلاصه کتاب اصول مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه ...20begir.com › ❤️🏆دانلود جزوه😛😍
قسمتی از خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر بهمن فروزنده : راهبرد تکوین و تولید کالای جدید: شرکت ها با فرض وجود تغییرات سریع در سلیقه ی مصرف ...

خلاصه اصول بازاریابی | انتشارات آموختهamookhteh.ir › books › خلاصه-اصول-بازاریابی
کتاب حاضر بر اساس کتاب اصول بازاریابی کاتلر نوشته‌ی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه‌ی بهمن فروزنده نوشته شده است که به دلیل جامع بودن، موضوعات ...

https://sites.google.com/site/dabiramoz9/philip-cutlers-marketing-management-book

 

دانلود خلاصه کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن ...tamasha.com › ...
ویدئو برای خلاصه کتاب اصول مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر▶ 0:27
دانلود خلاصه کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده pdf .برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک نمایید. دانلود فایل خلاصه ...
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - بارگذاری توسطفایل اندیش

خلاصه مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر | سایت مدیریتmodiryat.ir › مدیریت بازاریابی
دانلود خلاصه کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده و دکتر محمدعلی عبدالوند کامل، بسیار باکیفیت و ...

مطالب ابر خلاصه کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر - آریا ...52511.mihanblog.com › post › tag › خلاصه کتاب اصو...
فایل فوق خلاصه کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر/گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، ... پاورپوینت داشبورد مدیریتی. ... پاورپوینت پیاده‌سازی مدیریت دانش.

پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر | یاوران ...www.yavaranfile.ir › downloads › دانلود-خلاصه-و-پاور...
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - خلاصه و پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی نوشته فیلیپ کاتلر ترجمه ... است بلکه بهترین مرجع اصول و تکنیک های کاربردی بازاریابی است که ...

دانلود خلاصه کتاب کاتلر در مدیریت بازار - پارس مدیرparsmodir.com › book › bookkotler2
مطالعه این کتاب بیشتر برای ارائه کلاسی مناسب است. متن اصلی کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر و ترجمه فارسی کامل کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر ...

دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر pdf - ...feedia.ir › دانلود-خلاصه-کتاب-مدیریت-بازاریابی-فیل...
۲۹ دی ۱۳۹۸ - دانلود رایگان خلاصه کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن ... دانلود رایگان کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر pdf. 00:05 ...

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن ...hdaneshjoo.ir › cutler-marketing-manager
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - جزوه درس مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر دانلود کاملترین خلاصه کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر ، گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده ...

کتاب خلاصه کاربردی 20 فصل از اصول بازاریابی [چ1] ...www.gisoom.com › book › کتاب-خلاصه-کاربردی-20-...
موضوعات کتاب شامل بازاریابی، تکنولوژی، مدیریت، مدیریت و خدمات اداری می‌باشد. ... عنوان و نام پدیدآور, خلاصه کاریردی 20 فصل از اصول بازاریابی [فیلیپ کاتلر، ...

ترجمه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر - قطرهwww.ghatreh.com › news › ترجمه-کتاب-مدیریت-بازاریا...
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - دانلود کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه فروزنده (فصل1تا13) · دانلود خلاصه کامل کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

خلاصه کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر/گری آرمسترانگ ...pardiselec.farafile.ir › file › خلاصه-کتاب-اصول-بازاریا...
فایل فوق خلاصه کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر/گری آرمسترانگ ترجمه بهمن ... قابل استفاده برای دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ...

 

فروشندگی شخصی: رابرت لویس استیونسون زمانی گفته است: « هر کسی با فروش چیزی زندگی می کند.» شرکت های سراسر جهان از فروشنده برای فروش کالا و خدمات به مشتریان بنگاهی و مصرف کنندگان نهایی استفاده می کنند، ولی فروشنده را  می توان در انواع دیگری از سازمانها نیز مشاهده کرد. مثلا ،مدارس عالی برای جلب دانشجوی جدید از فروشندگان خاص خود و کلیساها از کمیته های عضویت برای جلب اعضای جدید استفاده می کنند؛ موزه ها و موسسات هنری برای تماس با اهدا کنندگان و جمع آوری اعانه از جمع کنندگان اعانه استفاده می کنند. حتی گاه دولت ها هم ازفروشنده استفاده می کنند. برای مثال،شرکت خدمات پستی امریکا برای پست سریع السیر و سایر خدمات پستی خود از فروشنده استفاده می کند.

ماهیت فروشندگی شخصی: فروشندگی شخصی یکی از قدیمی ترین مشاغل جهان است. کسانی که کار فروشندگی می کنند اسامی زیادی دارند: فروشنده، نمایندگی فروش،مدیر ناحیه،مدیر اجرایی مشتری، مشاور فروش،مهندس فروش ، نماینده و نماینده ی توسعه ی مشتری فقط بعضی از این اسامی است.

فروشندگان امروزی با این کلیشه های ناخوشایند تفاوت دارند. امروزه، بیشتر فروشندگان کارشناسان تحصیلکرده و آموزش دیده ای هستند که وظیفه ی اصلی خود را ایجاد و فقط داشتن ارتباط با مشتریان می دانند. این فروشندگان به صحبت های مشتریان گوش می دهند؛ نیازهای ایشان را ارزیابی و تلاش های موسسه را به منظور حل مشکلات آنها سازماندهی می کنند.

واژه ی فروشنده به مشاغل مختلفی اطلاق  می شود. یک طرف سفارش گیرنده است که بخش عمده ی کار او دریافت سفارش است، مانند فروشنده ای که در فروشگاهی بزرگ پشت پیشخوان ایستاده است و در طرف دیگر فروشنده ای قرار دارد که گیرنده ی سفارش است. این فروشنده، برای هر چه بهتر انجام دادن وظیفه ی خود، به فروشندگی خلاق و برقراری ارتباط برای فروش کالا و خدمات نیاز دارد؛ کالاها و خدماتی که تنوع آن از لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی و هوانوردی گرفته تا خدمات بیمه و فناوری اطلاعات متفاوت است.

نقش فروشنده: فروشندگی شخصی بازوی بین شخصی ترکیب فعالیت های پیشبردی است. تبلیغات، بیشتر ارتباطی یکطرفه و غیر شخصی با گروه مشتریان هدف است.

فروشندگی شخصی ارتباطی دوطرفه و رودررو بین فروشندگان و مشتریان است.این ارتباط گاهی رودررو و گاهی هم به صورت تلفنی و یا به کمک فیلم یا کنفرانس از طریق وب و یا وسایل و ابزارهای دیگر است.

فروشندگان نقش ارتباطی حساسی را بین شرکت و مشتریان آن بر عهده دارند. در بسیاری از موارد فروشندگان در خدمت هر دو کارفرما،یعنی فروشنده و خریدار هستند. اول ، اینکه ایشان معرف شرکت نزد مشتریان هستند؛ فروشندگان هستند که مشتریان جدید را پیدا و درباره ی محصولات و خدمات شرکت به ایشان اطلاع رسانی می کنند. ایشان با مراجعه به مشتریان، امور مربوطبه عرضه ی کالا، پاسخ به ایرادات و انتقادات ،مذاکره درباره ی قیمت و شرایط پرداخت و فروش محصولات شرکت را انجام می دهند.

فروشندگان به طور همزمان معرفمشتریان نزد شرکت نیزهستند. فروشندگان برای اینکه به مشتریان فایده ی بیشتری برسانند، با کسب اطلاعات درباره ی نیازهای آنها، با افراد بازاریاب شاغل و غیر شاغل در داخل شرکت همکاری می کنند.

مدیریت فروشندگان: مدیریت فروشندگان را تجزیه و تحلیل ، برنامه ریزی، اجرا و کنترل فعالیت های فروشندگان تعریف می شود.

مدیریت فروشندگان شامل ؛ طراحی راهبرد و سازماندهی و کارمند یابی، گزینش ، آموزش، پرداخت حقوق و مزایا ، نظارت و ارزیابی فروشندگان موسسه می شود.

سازماندهی فروشندگان: هر شرکتی می تواند مسئولیت های فروشندگی را به روش های مختلفی سازماندهی کند. اگر شرکتی برای هر حرفه ی خاص فقط یک محصول برای فروش داشته باشد و مشتریان او در مناطق مختلفی مستقر باشند ، در این صورت تصمیم گیری آسان خواهد بود؛ زیرا این شرکت از سازماندهی فروشندگان بر مبنای ناحیه استفاده خواهد کرد. گاه شرکتی محصولات زیادی دارد و مشتریان او هم از انواع مختلفی تشکیل می شوند ؛ در این صورت ، این شرکت بهتر است از سازماندهی فروشندگان بر مبنای کالا یا سازماندهی فروشندگان بر مبنای مشتری و یا ترکیبی از هر دو استفاده کند.

سازماندهی فروشندگان بر مبنای ناحیه: در سازماندهی فروشندگان بر مبنای ناحیه به هر فروشنده به صورت انحصاری، ناحیه ای خاص واگذار می شود و این فروشنده همه ی محصولات یا خدمات شرکت را در همان ناحیه به همه ی مشتریان می فروشد. در این شرایط شرکت وظیفه ی هر فروشنده و مسئولیت او را در این ناحیه به طور روشن تعیین می کند. شرکت همچنین تمایل فروشنده را به ایجاد روابط محلی با مشتریان افزایش می دهد، تمایلی که اثربخشی فروش را بهبود می بخشد .سرانجام، در سازماندهی ناحیه ای فروشندگان، هزینه های سفر نسبتا کم است، چرا که فروشنده در یک محدوده ی جغرافیایی خاص سفر می کند.

سازماندهی فروشندگان بر مبنای کالا: در این سازماندهی فروشندگان باید کالاهای خود را به ویژه وقتی زیاد و دارای پیچیدگی هستند بشناسند.این نیاز همراه با رشد مدیریت کالا سبب شده بسیاری از شرکت ها سازماندهی فروشندگان بر مبنای کالا را در پیش بگیرند که در آن فروشنده فروش محصول خاصی را به عهده دارد.سازماندهی بر مبنای کالا ممکن است به مشکلاتی منجر شود و این وقتی است که مشتری بزرگی خریدار تعداد زیادی از محصولات مختلف شرکت باشد. این هزینه های اضافی را باید با مزایایی چون دانش بیشتر درباره ی کالا و نیز توجه دقیق تر به هر یک از محصولات مقایسه کرد.

سازماندهی فروشندگان بر مبنای مشتری: امروزه هر روز بر تعداد شرکت هایی که از سازماندهی فروشندگان بر مبنای مشتری استفاده می کنند افزوده می شود. در این نوع سازماندهی شرکت ها فروشندگان خود را بر مشتری یا نوع حرفه سازماندهی می کنند. در اینجا، شرکت ها بنابر حرفه های مختلف ، و نیز با مقایسه ی مشتریان فعلی با مشتریان جدید و همچنین مقایسه ی مشتریان بزرگ با مشتریان معمولی ،فروشندگان جداگانه ای تعیین می کنند. بسیاری از شرکت ها حتی برای تأمین نیازهای هر یک از مشتریان بزرگ خود گروه خاصی از فروشندگان خود را به این امر می گمارند. سازماندهی فروشندگان بر مبنای مشتری به شرکت ها کمک می کند روابط نزدیکتری با مشتریان خوب خود ایجاد کند.

انواع سازماندهی فروشندگان: گاه شرکتی محصولات گوناگون خود را به مشتریان متفاوت زیادی در یک محدوده ی جغرافیایی گسترده می فروشد. در این شرایط بهتر است این شرکت در زمینه ی سازماندهی مشتریان از ترکیبی از انواع آن استفاده کند. فروشندگان قابلیت متخصص ششدن از نظر مشتری و ناحیه ،کالا و ناحیه ، کالا و مشتری را دارند. هیچ نوع سازماندهی واحدی در مورد فروشندگان وجود ندارد که تحت هر شرایطی مناسب همه ی شرکت ها باشد. هر شرکتی باید نوعی از سازماندهی را برای فروشندگان خود انتخاب کند که بهترین تأمین کننده ی نیازهای مشتریان او باشد و تناسب لازم را با راهبرد بازاریابی کلان او نیز داشته باشد.هر نوع سازماندهی که مناسب فروش باشد، ممکن است تفاوت بین موفقیت و ناکامی را بیان کند. همه ی شرکت ها باید به صورت دوره ای سازماندهی فروشندگان خود را مورد بررسی قرار دهند و اطمینان حاصل کنند که این نوع سازماندهی نیازهای شرکت و مشتریان، هر دو را به نحو احسن تأمین می کند. انواع سازماندهی فروشندگان در طول زمان پیچیده و ناکارآمد و نسبت به تأمین نیازهای مشتریان بی علاقه تر می شوند.

تعداد فروشندگان: هر شرکت پس از تعیین نحوه ی سازماندهی فروشندگان خود باید به بررسی تعداد فروشندگان مورد نیاز خود نیز بپردازد. گاه تعداد فروشندگان از چند نفر تا دهها هزار نفر متغیر است. تعداد فروشندگان بعضی از انواع سازماندهی واقعا زیاد است.بسیاری از شرکت ها برای تعیین تعداد فروشندگان مورد نیاز خود از ملاک حجم کار استفاده می کنند. هر شرکت هنگام استفاده از این روش ابتدا مشتریان خود  را بسته به اندازه و وضعیت و یا عوامل دیگر و نیز متناسب با حجم کار مورد نیاز برای حفظ این مشتریان به طبقات مختلف تقسیم می کند. شرکت سپس تعداد فروشنده ی مورد نیاز خود را بسته به برآورد تعداد مراجعاتی که هر گروه از مشتریان نیاز دارند و نیز برآورد تعداد مراجعاتی که هر یک از فروشندگان می توانند پذیرا باشند تعیین می کند.

فروشندگان بیرونی و درونی: هر شرکتی ممکن است فروشندگان بیرونی (فروشندگان میدانی) یا فروشندگان درونی یا هر دو را داشته باشد.

 فروشندگان بیرونی فروشندگانی فروشندگانی هستند که با مراجعه به مشتریان ، به صورت میدانی عمل می کنند.

فروشندگان درونی هم فروشندگانی هستند که کار فروش را از دفاتر خود و از طریق تلفن و اینترنت انجام می دهند و یا در آنجا از خریداران پذیرایی می کنند.