دانلود رایگان نمونه سوالات

سلام خوش آمدید

برای دبیری جغرافیا چی بخونم

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۱۸ ب.ظ

برای دبیری جغرافیا چی بخونم

 

تـــــــوجــــــه تـــــــــوجــــــه :

برای دانلود اینجا کلیک کنید و اگر دانلود نشد اینجا کلیک کنید

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

 

 

 

نویسنده: آموزگاری ارسال تاریخ ارسال: دوشنبه 12 ژوئن 1999 زمان ارسال: 08:19 کد نظر: 2930269

سلام،
جغرافیای شهری ، شکوه و نظریه
روستایی ، سعیدی ، فشارکی
جئو ، درو
جزوه چی ES ، خانم قهرودی پیام نور
آب و هوا ، انتشارات علیجانی سمت
سیاسی ، اصول میر حیدر و ایران حافظ نیا
سلام برای دبیری جغرافیا چی بخونم
منابع مناسب را انتخاب کنید ، پذیرفته خواهید شد
من خودم استاد هوا هستم
General Weather and Iran علیجانی و کاویانی (55)
جغرافیای محمودی و ایران طالقانی (25)
مهدوی و روستای سعیدی (البته فقط 2٪ زدم!) خواندم ، نخواندم.
اصغر نظریان و سایر منابع موجود مانند راهنما یا ن (54)

دره سیاسی میر حیدر و حافظ نیا (8)
GIS (8) من این کار را مثل این کردم
به طور کلی منابع اصلی و در کنار منابع ثانویه را بخوانید (منابعی که برای آزمون ارشد مطالعه می کنید)
عمومی که برای همه رشته ها یکسان است. موفق باشید.
نویسنده: زهرا ارسال شده: جمعه 21 فروردین 1378 ارسال شده: 14:15
سلام دوستان رشته من جغرافیا است. من امسال برای اولین بار امتحان دادم و اولین نفری بودم که درس می خواندم و قبول شدم اما متأسفانه در مصاحبه رد شدم چون بومی نبودم.
1) مبانی و آب و هوای ایران توسط دکتر علیجانی (72٪)
2) مبانی جغرافیای شهری و انتشارات پیام نور ایران توسط اصغر نظریان (45)
3) من ژئومورفولوژی ساخت و ساز و پویایی را از فرج الله محمودی ، پیام نور خواندم ، اما منبع این شما نبودید.
4) جغرافیای سیاسی من فقط مقدمات میر حیدر را می خوانم (25٪) شما باید ایران سیاسی حافظ نیا را بخوانید
5) من یک روستایی از سعیدی و مهدوی خواندم که یکی دو سوال پرسیدند ، اما به همان روشی که صحیح بود یک روستا چند اشتباه کردم.
من اصلاً JS و ارزیابی ام را نخوانده ام
عمومی


1) من برای دبیری جغرافیا چی بخونم فقط کتاب درسی رایانه ایران استخدام را می خوانم (22٪)
2) من تحصیلات و ادبیات خود را بسیار بسیار محتاطانه مطالعه کردم ، گرچه حتی اگر 60 یا 70٪ برخی از س askedال ها را می پرسیدم ، اما اگر مطمئن بودم به هر دو پاسخ نمی دادم ، 55٪ آموزش و 45٪ ادبیات.
3) من هیچ ذکری نخواندم ، اما 15 زدم ، برعکس ، من هوشم را زیاد کردم و از پنج تست مطمئن بودم و از سه یا چهار تا کاملا مطمئن نبودم ، که درصد من را کاهش داد.
4) اطلاعات عمومی یکی از درسی بود که من وقت زیادی را صرف آن کردم اما متأسفانه منفی به دست آمد. س wasال مشخص نبود از کجا آمده است ، اما شما باید آن را به طور کامل بخوانید. اختیارات وزیر و رهبر و ... و اطلاعات ورزشی و قهرمانی آنها و. سر درست کن
برام دعا کن
سلام
حسن جغرافیای روستایی حسن افراخته ، مبانی جغرافیای روستایی عباس سعیدی ، جغرافیای روستایی ایران مسعود مهدوی و پریدخت فشارکی جغرافیای جغرافیای شهری ایران اصغر نظریان ، چشم اندازهای جدید جغرافیای شهری حسین شکوایی الله محمودی ، جغرافیای سیاسی ایران دکتر حافظ نیا ، مبانی جغرافیای سیاسی دره حید حیدر ، مبانی هواشناسی دکتر کاویانی و علی جانی ، آب و هوای ایران دکتر بهلول علی جانی ، GES من نخوانده ام این منابع دبیر جغرافیا هستند. موفق باشید

نویسنده: منتظر دبیری تاریخ ارسال: چهارشنبه 23 مه 2009 ارسال شده: 11:52 صبح کد نظر: 287299980
سلام
حسن جغرافیای روستایی حسن افراخته ، مبانی جغرافیای روستایی عباس سعیدی ، جغرافیای روستایی ایران مسعود مهدوی و پریدخت فشارکی جغرافیای جغرافیای شهری ایران اصغر نظریان ، چشم اندازهای جدید جغرافیای شهری حسین شکوایی الله محمودی ، جغرافیای سیاسی ایران دکتر حافظ نیا ، مبانی جغرافیای سیاسی دره حید حیدر ، مبانی هواشناسی دکتر کاویانی و علی جانی ، اقلیم ایران دکتر بهلول علی جانی ، GES من نخوانده ام این منابع دبیر جغرافیا هستند. موفق باشید.

نویسنده: برای دبیری جغرافیا چی بخونم ناجی تاریخ ارسال: جمعه 30 فروردین 1388 ارسال شده: 4:57 بعد از ظهر کد نظر: 28640460
سلام
آب و هوا علیخانی
روستای سعیدی
دهکده دهقانی
روستای مهدوی
مبانی جغرافیای نظری شهری
نظریه شهری
اندازه گیری مجد
قهرمان سازی GIS
مبانی ژئوپلیتیکی دره میر حیدر
جغرافیای حافظ نیا
اقلیم جغرافیایی محمودی
ژئودینامیک محمودی
ساختمان ژئو محمودی
ژئو ایران طالقانی
مبانی Geo Max Drew

نویسنده: احسان ارسال شده: شنبه 22 فروردین 1388 ارسال شده: 13:23 کد نظر: 28544770
سلام
حسن افراخته جغرافیای روستایی ، مبانی جغرافیای روستایی عباس سعیدی ، جغرافیای روستایی ایران مسعود مهدوی ، جغرافیای شهری ایران اصغر نظریان ، چشم اندازهای جدید جغرافیای شهری حسین شکویی ، ژئوموفولوژی ایران علایی طالقانی ، ژئومورفولوژی ساختاری و دینامیک دکتر فرج الله محمودی ، جعفری دکتر ، مبانی جغرافیای سیاسی دره در حیدر ، مبانی هواشناسی دکتر کاویانی و علی جانی ، اقلیم ایران دکتر بهلول علی جانی ، من GES را نخواندم

نویسنده: زهرا ارسال شده: جمعه 21 فروردین 1378 ارسال شده: 14:15 کد نظر: 2853241

سلام دوستان رشته من جغرافیا است. من امسال برای اولین بار در امتحان شرکت کردم و اولین نفری بودم که دانشمند شدم و قبول شدم ، اما متاسفانه در مصاحبه رد شدم چون بومی نبودم و تنها توجیه آنها این بود که ده روز بعد Take while این یک شرط ثبت نام برای مطالعه نبود:
1) مبانی و آب و هوای ایران توسط دکتر علیجانی (72٪)
2) مبانی جغرافیای شهری و انتشارات پیام نور ایران توسط اصغر نظریان (45)
3) من ژئومورفولوژی ساخت و ساز و پویایی را از فرج الله محمودی ، برای دبیری جغرافیا چی بخونم پیام نور خواندم ، اما منبع این شما نبودید.
4) جغرافیای سیاسی من فقط مقدمات میر حیدر را می خوانم (25٪) شما باید ایران سیاسی حافظ نیا را بخوانید
5) من یک روستایی از سعیدی و مهدوی خواندم که یکی دو سوال پرسیدند ، اما به همان روشی که صحیح بود یک روستا چند اشتباه کردم.
من اصلاً JS و ارزیابی ام را نخوانده ام
عمومی
1) من فقط کتاب درسی رایانه ایران استخدام را می خوانم (22٪)
2) من تحصیلات و ادبیات خود را بسیار بسیار محتاطانه مطالعه کردم ، گرچه حتی اگر 60 یا 70٪ برخی از س askedال ها را می پرسیدم ، اما اگر مطمئن بودم به هر دو پاسخ نمی دادم ، 55٪ آموزش و 45٪ ادبیات.
3) من هیچ ذکری نخواندم ، اما 15 زدم ، برعکس ، من هوشم را زیاد کردم و از پنج تست مطمئن بودم و از سه یا چهار تا کاملا مطمئن نبودم ، که درصد من را کاهش داد.
4) اطلاعات عمومی یکی از درسی بود که من وقت زیادی را صرف آن کردم اما متأسفانه منفی به دست آمد. س wasال مشخص نبود از کجا آمده است ، اما شما باید آن را به طور کامل بخوانید. اختیارات وزیر و رهبر و ... و اطلاعات ورزشی و قهرمانی آنها و. سر درست کن
در پایان دوستان حتما به شهر و استان خود سر بزنید.


نویسنده: شاهین تاریخ ارسال: چهارشنبه ، 21 اسفندماه 1388 ارسال شده: 4:43 بعد از ظهر کد نظر: 28278510
سلام
منابع مناسب را انتخاب کنید ، پذیرفته خواهید شد
من خودم استاد هوا هستم
General Weather and Iran علیجانی و کاویانی (55)
جغرافیای محمودی و ایران طالقانی (25)
مهدوی و روستای سعیدی (البته فقط 2٪ زدم!) خواندم ، نخواندم.
اصغر نظریان و سایر منابع موجود مانند راهنما یا ن (54)
دره سیاسی میر حیدر و حافظ نیا (8)
GIS (8) من این کار را مثل این کردم
به طور کلی منابع اصلی و در کنار منابع ثانویه برای دبیری جغرافیا چی بخونم را بخوانید (منابعی که برای آزمون ارشد مطالعه می کنید)
عمومی که برای همه رشته ها یکسان است. موفق باشید.

نویسنده: فاطمه جغرافیا تاریخ ارسال: چهارشنبه 7 اسفند 1388 زمان ارسال: 22:34 کد نظر: 28038320
سلام،
جغرافیای شهری ، شکوه و نظریه
روستایی ، سعیدی ، فشارکی
جئو ، درو
جزوه چی ES ، خانم قهرودی پیام نور
آب و هوا ، انتشارات علیجانی سمت
سیاسی ، اصول میر حیدر و ایران حافظ نیا

نویسنده: فاطمه جغرافیایی تاریخ ارسال: سه شنبه ، 6 دسامبر 1998 زمان ارسال: 11:14 کد نظر: 27184200
سلام
شهری ، کتاب دیدگاه ها ، شکایات و کتاب های پیام نور
_روستای من ، تعداد دوستانی را که به من می گفتند در مورد سعیدی و فشارکی بخوانم نیز کاهش دادم
سیاسی از دکتر میر حیدر. و دکتر حافظ نیا ، کتاب سیاسی ایران
GSS از جزوه خانم قهرودی
من خوب اندازه گیری نکردم
_ هواشناسی توسط انتشارات آقای علیخانی سمت.
من Geo Iran را از طالقانی خواندم اما کمی دلم برایم تنگ شد


نویسنده: باران تاریخ ارسال: چهارشنبه 27 دسامبر 1998 زمان ارسال: 11:34 کد نظر: 26494040
سلام ناشناس و مهری عزیز
بله ، مصاحبه از نظر من خیلی مثر نیست.
حداقل برای من این بود

انشاالله موفق خواهیم بود
من میرحیدر سیاسی را خواندم
آب و هوا در علیجانی و کاویانی
ژئوساخت و پویایی
شهری شکویی و فرید و نظری
روستاییان مهدوی و عباس سعیدی
همه تست ها رو با هم خوندم

کامل نبود اما کم و بیش سوالی بود که من از آن خواندم
هر بار که در این آزمون شرکت برای دبیری جغرافیا چی بخونم می کردم با خواندن همان منابع نمره کتبی می گرفتم و برای مصاحبه دعوت می شدم.

نویسنده: گروه کر 3 امین تاریخ ارسال: دوشنبه 4 آذر 1377 زمان ارسال: 16:38 کد نظر: 26453280
هر ساله یک روستایی از منبعی خارج از روستا می چرخد. پریدخت فشارکی. سعیدی
یک شهر یک سال برنامه ریزی شهری می دهد ، سالم نیست ، اما شما تئوری ها ، شکوه ، کاربری زمین ، زیارت و هدایت را می خوانید
ژئو همچنین می چرخد ​​، مثلاً سال گذشته بیشتر اهل طالقانی بود ، اما امسال فقط دو تا داد.
از نظر سیاسی فقط میر حیدر و حافظ نیا را بخوانید
هوای ایران و اصول علیجانی را بخوانید
GAS فقط خط قهرمان قهرمان را می خواند. بیشتر س questionsالات مربوط به قهرمان را می پرسد
اندازه گیری از راه دور از مجد بقیه موارد را کاملاً پوشش می دهد

نویسنده: حدیث آ تاریخ ارسال: جمعه 08 شهریور 98 زمان ارسال: 23:04 کد نظر: 2484807
دوستان لطفا به این منابع بگویید:
1. جغرافیای باشکوه شهری و ایران نظری.
2. مبانی اقلیم و ایران علیجانی.
3. ژئودینامیک و ساخت محمودی. ژئو ایران طالقانی.
4. مبانی جغرافیای سیاسی و ایران میر حیدر و دره حافظ نیا.
5. مبانی جغرافیای روستایی و ایران سعیدی و مسعود مهدوی.
من هیچ ایده ای در مورد ارزیابی ندارم زیرا هنوز خودم آن را نخوانده ام

نویسنده: ناشناس تاریخ ارسال: دوشنبه 28 مرداد 98 زمان ارسال: 09:31 کد نظر: 2465560
منابع اختصاصی دبیر جغرافیا
مبانی هواشناسی کاویانی و علیجانی
آب و هوا در ایران علیجانی
محمودی ساخت جغرافیایی
ژئودینامیک محمودی
ژئو ایران ایوازی
آب و هوای جغرافیایی خیام
جغرافیای روستایی عباس سعیدی
جغرافیای روستایی ایران مهدوی
فرید جغرافیای شهری
جغرافیای شکایتی شهری
جغرافیای شهری ایران نظریان
جغرافیای سیاسی بنیادها و ایران
سیستم اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور سهیل ولیوند

 

 

  • محمود محمودی

نظرات (۱)

کدوم کتاب ژئومورفولوژی رو بخونیم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی

دانلود کتاب نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت

نمونه سوالات رشته آموزگار دوره ابتدایی

خلاصه حقوق رسانه باقر انصاری پیام نور

دانلود رایگان سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

دانلود جزوه مبانی سازمان و مدیریت مقیمی

دانلود رایگان سوالات استخدامی وزارت بهداشت 96 97 98 99

خرید کتاب آزمون استخدامی دبیری فیزیک

نمونه سوالات رایگان تراشکاری درجه 2 با جواب

نمونه سوالات گزارش نویسی با جواب

منابع آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی

منابع آزمون استخدامی دبیر علوم اجتماعی

خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی رضا رسولی

برای استخدامی دبیری شیمی چه بخوانیم

منابع آزمون استخدامی شرکت های خصوصی ودانش بنیان

دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران

نمونه سوالات متلب فنی حرفه ای با پاسخ

نمونه سوالات آزمون مسئول فنی گیاهپزشکی

نمونه سوال تستی نرم افزار متلب

کتاب آیین نامه رانندگی ویژه

سوالات درس اندیشه اسلامی 1 به ترتیب صفحه کتاب

بهترین منابع استخدامی هوشبری

کتاب سوالات استخدامی هوشبری

دانلود رایگان کتاب بیهوشی و بیماریهای همراه

کتاب استخدامی هوشبری

دفترچه سوالات استخدامی هوشبری

جزوه استخدامی هوشبری

کتاب ازمون استخدامی مامایی گلبان

درسنامه جامع مامایی زیبا تقی زاده

دانلود کتاب آزمون استخدامی مامایی نسترن رنجبر

دانلود جزوه استخدامی پرستاری