دانلود رایگان نمونه سوالات

سلام خوش آمدید

دانلود رایگان نمونه سوالات تفسیر موضوعی قرآن آیات برگزیده محسن قرائتی

 

 

 

تـــــــوجــــــه تـــــــــوجــــــه :

برای دانلود اینجا کلیک کنید و اگر دانلود نشد اینجا کلیک کنید

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

 

 

 

 

 

  • سوالات تفسیر قرآن کریم محسن قرائتی

  • سوالات تفسیر قرآن کریم آیات برگزیده محسن قرائتی

  • سوالات تستی تفسیر قرآن کریم آیات برگزیده محسن قرائتی

  • سوالات تستی تفسیر قرآن کریم محسن قرائتی

  • نمونه سوالات تفسیر قرآن کریم آیات برگزیده

  • نمونه سوالات تفسیر قران کریم ایات برگزیده محسن قرائتی

  • سوالات تستی از کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم نوشته قراءتی

  • نمونه سوالات تفسیر موضوعی قران کریم علمی کاربردی

  • نمونه سوالات تفسیر قرآن کریم محسن قرائتی

  • نمونه سوالات تستی تفسیر قرآن کریم محسن قرائتی

  • نمونه سوالات کتاب تفسیر قرآن کریم محسن قرائتی

  • نمونه سوالات تفسیر قرآن کریم آیات برگزیده محسن قرائتی

 


سوالات تستی تفسیر قرآن کریم آیات برگزیده محسن قرائتیsites.google.com › view › interpretation-quran-ayat › س...
دانلود کتاب تفسیر موضوعی قرآن محسن قرائتی ویراست دوم. دانلود کتاب تفسیر قرآن کریم آیات برگزیده قرائتی ویراست دوم. دانلود رایگان نمونه سوالات تفسیر ...

نمونه سوالات تستی تفسیر موضوعی قرآن کریم محسن قرائتی ...download-book-ketab1.blog.ir › tag › نمونه سوالات تس...
۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «نمونه سوالات تستی تفسیر موضوعی قرآن کریم محسن ... کتاب تفسیر موضوعی قران کریم ایات برگزیده تالیف محسن قرائتی را از جدول زیر ...
تصاویر برای نمونه سوالات تفسیر موضوعی قرآن آیات برگزیده محسن قرائتی
تفسیر سورهکریم آیاتخلاصه تفسیرسوالات تستیدرس تفسیر
نتیجه تصویری برای نمونه سوالات تفسیر موضوعی قرآن آیات برگزیده محسن قرائتی
نتیجه تصویری برای نمونه سوالات تفسیر موضوعی قرآن آیات برگزیده محسن قرائتی
نتیجه تصویری برای نمونه سوالات تفسیر موضوعی قرآن آیات برگزیده محسن قرائتی
نتیجه تصویری برای نمونه سوالات تفسیر موضوعی قرآن آیات برگزیده محسن قرائتی
نتیجه تصویری برای نمونه سوالات تفسیر موضوعی قرآن آیات برگزیده محسن قرائتی
نتیجه تصویری برای نمونه سوالات تفسیر موضوعی قرآن آیات برگزیده محسن قرائتی
نتیجه تصویری برای نمونه سوالات تفسیر موضوعی قرآن آیات برگزیده محسن قرائتی
نتیجه تصویری برای نمونه سوالات تفسیر موضوعی قرآن آیات برگزیده محسن قرائتی
نتیجه تصویری برای نمونه سوالات تفسیر موضوعی قرآن آیات برگزیده محسن قرائتی
نتیجه تصویری برای نمونه سوالات تفسیر موضوعی قرآن آیات برگزیده محسن قرائتی
مشاهده همه
گزارش تصاویر
مشاهده همه

نمونه سوالات تستی تفسیر قرآن کریم آیات برگزیده محسن ...payamenoor.freesite.host › download
۲۶ تیر ۱۳۹۹ — دانلود کتاب تفسیر موضوعی قرآن قرائتی آیات برگزیده pdf نمونه سوالات ... معارف اسلامی ” تفسیر موضوعی قرآن کریم محسن قرائتی “به عنوان یکی ...

دانلود خلاصه و کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم (آیات ...h-solider.arshad100.ir › redilos-h › html
خلاصه کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم (آیات برگزیده) محسن قرائتی در قالب پاورپوینت فصل ... دانلود نمونه سوالات فنی و حرفه ای کارگر عمومی نقاش ساختمان درجه 3.

دانلود رایگان تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده)www.pnueb.com › courses › تفسیر-قرآن-کریم-(آیات...
جزوه 1. دانلود: دانلود خلاصه درس. حجم فایل: 1.38 مگابایت. تعداد بازدید : 127817. براساس: تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده) نوشته: محسن قرائتی. توضیحات: ...
 رتبه: ۳٫۵ · ‏۶۵ رأی

دانلود رایگان نمونه سوالات تفسیرموضوعی قرآن با جوابwww.pnueb.com › courses › تفسیرموضوعی-قرآن
مجموعه نمونه سوالات تفسیرموضوعی قرآن با کد درس 1233028-1233032 شامل تمامی آزمون های پیام نور درس تفسیرموضوعی قرآن در یک کتاب.
 رتبه: ۴ · ‏۵۸۰ رأی

نمونه سوالات تفسیر قرآن کریم آیات برگزیده – لینک مستقیمquran-verses-favorites.monoblog.ir
۲۰ آبان ۱۳۹۵ — Mar 4, 2015 - نمونه سوالات درس تفسیر موضوعی قرآن از دروس عمومی کلیه رشته ها نمونه تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده) مولف محسن قرائتی استفاده ...

دانلود خلاصه و کتاب تفسیر موضوعی قرآن کریم (آیات ...cdi.flezfile.ir › idc › html
دانلود رایگان,کتاب تفسیر قرآن کریم,آیات برگزیده,محسن قرائتی,نمونه سوالات تستی,پاورپوینت,pdf هم اکنون فایل با موضوع دانلود خلاصه و کتاب تفسیر موضوعی ...

سوالات تستی ایات برگزیده - منبانکardriran.blogfa.com › tag › سوالات-تستی-ایات-برگزیده
نمونه سوالات تستی کتاب تفسیر قرآن کریم آیات برگزیده نوشته حجه السلام قرائتی (تعداد 41 سوال). موسسه عالی بانکداری مشهد1393- دکتر سید موسوی.

 

کدام عبارت در آیه" مثلهم کمثل استوقدناراً فلما اضاءت ما حوله ذهب االله بنورهم و ترکهم فی ظلمات
لایبصرون" بیانگر این است که منافق برای رسیدن به نور نار بر پا می کند
الف( ذهب االله بنورهم
ب( فی ظلمات
ج( ذهب االله بنورهم و ترکهم فی ظلمات
د( استوقدناراً
-138عبارت " اضاءت ما حوله " در آیه " مثلهم کمثل استوقدناراً فلما اضاءت ما حوله ذهب االله بنورهم و ترکهم فی
ظلمات لایبصرون" بیانگر کدامیک از پیامهای زیر است؟
الف( منافقان دچار وحشت و در تصمیم گیریها سردرگم هستند
ب( نور اسلام عالم گیر ونور منافقین ناپایدار است
ج( کسی که نور واحد الهی را از دست دهد در تاریکی ها باقی می ماند
د( گاهی در آغاز ایمان واقعی است ولی به مرور انسان به انحراف می گراید
-139کدام عبارت در آیه" مثلهم کمثل استوقدناراً فلما اضاءت ما حوله ذهب االله بنورهم و ترکهم فی ظلمات
لایبصرون" بیانگر این است که اسلام نور و کفر تاریکی است
الف( ذهب االله بنورهم
ب( فی ظلمات
ج( ذهب االله بنورهم و ترکهم فی ظلمات
د( استوقدناراً
-140عبارت " بنورهم ....... فی ظلمات " در آیه " مثلهم کمثل استوقدناراً فلما اضاءت ما حوله ذهب االله بنورهم و
ترکهم فی ظلمات لایبصرون" بیانگر کدامیک از پیامهای زیر است؟
الف( منافقان دچار وحشت و در تصمیم گیریها سردرگم هستند
ب( نور اسلام عالم گیر و نور منافقین ناپایدار است
ج( کسی که نور واحد الهی را از دست دهد در تاریکی ها باقی می ماند
د( گاهی در آغاز ایمان واقعی است ولی به مرور انسان به انحراف می گراید
-141کدام عبارت در آیه" مثلهم کمثل استوقدناراً فلما اضاءت ما حوله ذهب االله بنورهم و ترکهم فی ظلمات
لایبصرون" بیانگر این است که طرف مقابل منافقان، خداوند است
الف( ذهب االله بنورهم
ب( فی ظلمات
تست های تألیفی
ج( ذهب االله بنورهم و ترکهم فی ظلمات
د( استوقدناراً
-142کدامیک از آیات زیر بیانگر صفت باطل گرایی در منافقین است؟
الف( اولئک الذین اشتروا الضلاله بالهدی فما ربحت تجارتهم و ماکانوا مهتدین
ب( مثلهم کمثل استوقدناراً فلما اضاءت ما حوله ذهب االله بنورهم و ترکهم فی ظلمات لایبصرون
ج( االله یستهزئ بهم و یمدهم فی طغیانهم یعمهون
د( صم بکم عمی فهم لایرجعون
-143کدام گزینه ترجمه آیه " صم بکم عمی فهم لایرجعون" را بیان می کند؟
الف( خداوند آنان را به استهزا می گیرد و آنان را چنان در طغیانشان مهلت می دهد که سرگردان می شوند
ب( آنان کر و گنگ و کورند پس بسوی حق باز نمی گردند
ج( آنان کسانی هستند که به بهای از دست دادن هدایت ، خریدار ضلالت و گمراهی شدند اما این دادوستد سودشان نبخشید
و راه هدایت نیافتند
د( مثل آنان مثل کسی است که آتشی افروخته پس چون آتش اطراف خود را روشن ساخت خداوند روشنایی و نورشان را برد
و آنان را در تاریکی هایی که هیچ نبینند رهایشان کرد
-144عبارت " صم بکم عمی " در آیه " صم بکم عمی فهم لایرجعون" بیانگر کدامیک از پیامهای زیر است؟
الف( کسی که از عطایای الهی در راه حق بهره نگیرد مانند کسی است که فاقد آنهاست
ب( نفاق انسان را از درک حقایق و معارف باز می دارد
ج( منافقان بخاطر وجود لجاجت حاضر نیستند با دیدن حق به راه حق بازگردند
د( همه موارد
-145کدام عبارت در آیه" صم بکم عمی فهم لایرجعون" بیانگر این است که منافقان بخاطر وجود لجاجت حاضر
نیستند با دیدن حق به راه حق بازگردند
الف( عمی فهم
ب( لایرجعون
ج( صم بکم
د( عمی
-146کدامیک از آیات زیر بیانگر وجود ترس و وحشت در منافقین است؟
الف( اولئک الذین اشتروا الضلاله بالهدی فما ربحت تجارتهم و ماکانوا مهتدین
ب( مثلهم کمثل استوقدناراً فلما اضاءت ما حوله ذهب االله بنورهم و ترکهم فی ظلمات لایبصرون
ج( یکاد البرق یخطف ابصارهم کلما اضاء لهم مشوا فیه واذا اظلم علیهم قاموا ولو شاء االله لذهب بسمعهم و ابصارهم ان االله علی
کل شی ء قدیر
د( او کصیب من السماء فیه ظلمات و رعد و برق یجعلون اصابعهم فی ءاذانهم من الصواعق حذر الموت واالله محیط بالکافرین
-147کدام گزینه ترجمه آیه "او کصیب من السماء فیه ظلمات و رعد و برق یجعلون اصابعهم فی ءاذانهم من الصواعق
حذر الموت واالله محیط بالکافرین " را بیان می کند؟
الف( نزدیک است که برق آسمان نور چشمانتان را برباید هرگاه که برای آنان بدرخشد ، در آن حرکت کنند ، ولی همین که
تاریکی ایشان را فراگرفت بایستند. و اگر خدا بخواهد شنوایی و بینایی آنان را می برد، خداوند بر هر چیزی تواناست
تفسیر قرآن کریم ) آیات برگزیده (
ب( یا چون گرفتار بارانی تند از آسمانند که در آن تاریکی ها و رعدو برقی است . آنان از ترس صاعقه و بیم مرگ انگشتان
خود را در گوشهایشان قار می دهندو خداوند برکافران احاطه دارد
ج( آنان کسانی هستند که به بهای از دست دادن هدایت ، خریدار ضلالت و گمراهی شدند اما این دادوستد سودشان نبخشید
و راه هدایت نیافتند
د( مثل آنان مثل کسی است که آتشی افروخته پس چون آتش اطراف خود را روشن ساخت خداوند روشنایی و نورشان را برد
و آنان را در تاریکی هایی که هیچ نبینند رهایشان کرد
-148کدامیک از عبارات زیر بیانگر اینست که منافق از مرگ هراسان است؟
الف(کصیب من السماء
ب( فیه ظلمات
ج( اصابعهم فی ءاذانهم
د( حذر الموت
-149عبارت " واالله محیط بالکافرین " کدامیک از پیامهای زیر را بیان می کند؟
الف( منافق در همین دنیا هم دلهره و اضطراب دامنگیرش می شود
ب( منافق از مرگ هراسان است
ج( خدا هر لحظه اراده کند توطئه های منافقین را افشا می کند
د( سرانجام نفاق به کفر منتهی می شود
-150عبارت " ظلمات و رعد و برق " در آیه " او کصیب من السماء فیه ظلمات و رعد و برق یجعلون اصابعهم فی
ءاذانهم من الصواعق حذر الموت واالله محیط بالکافرین " کدامیک از پیامهای زیر را بیان می کند؟
الف( منافق در همین دنیا هم دلهره و اضطراب دامنگیرش می شود
ب( منافق از مرگ هراسان است
ج( خدا هر لحظه اراده کند توطئه های منافقین را افشا می کند
د( سرانجام نفاق به کفر منتهی می شود
-151کدامیک از آیات زیر بیانگر در راه ماندگی منافقین است؟
الف( اولئک الذین اشتروا الضلاله بالهدی فما ربحت تجارتهم و ماکانوا مهتدین
ب( مثلهم کمثل استوقدناراً فلما اضاءت ما حوله ذهب االله بنورهم و ترکهم فی ظلمات لایبصرون
ج( یکاد البرق یخطف ابصارهم کلما اضاء لهم مشوا فیه واذا اظلم علیهم قاموا ولو شاء االله لذهب بسمعهم و ابصارهم ان االله علی
کل شی ء قدیر
د( او کصیب من السماء فیه ظلمات و رعد و برق یجعلون اصابعهم فی ءاذانهم من الصواعق حذر الموت واالله محیط بالکافرین
-152کدام گزینه ترجمه آیه "یکاد البرق یخطف ابصارهم کلما اضاء لهم مشوا فیه واذا اظلم علیهم قاموا ولو شاء االله
لذهب بسمعهم و ابصارهم ان االله علی کل شی ء قدیر" را بیان می کند؟
الف( نزدیک است که برق آسمان نور چشمانتان را برباید هرگاه که برای آنان بدرخشد ، در آن حرکت کنند ، ولی همین که
تاریکی ایشان را فراگرفت بایستند. و اگر خدا بخواهد شنوایی و بینایی آنان را می برد، خداوند بر هر چیزی تواناست
ب( یا چون گرفتار بارانی تند از آسمانند که در آن تاریکی ها و رعدو برقی است . آنان از ترس صاعقه و بیم مرگ انگشتان
خود را در گوشهایشان قار می دهندو خداوند برکافران احاطه دارد
تست های تألیفی
ج( آنان کسانی هستند که به بهای از دست دادن هدایت ، خریدار ضلالت و گمراهی شدند اما این دادوستد سودشان نبخشید
و راه هدایت نیافتند
د( مثل آنان مثل کسی است که آتشی افروخته پس چون آتش اطراف خود را روشن ساخت خداوند روشنایی و نورشان را برد
و آنان را در تاریکی هایی که هیچ نبینند رهایشان کرد
-153در کدامیک از آیات زیر به خلقت انسان از خاک بی جان اشاره شده است؟
الف( و من ءآیاته منامکم بالیل والنهار وابتغاوکم من فضله ان فی ذلک لآیات لقوم یسمعون
ب( و من ءآیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجاً لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه ان فی ذلک لآیات لقوم یتفکرون
ج( و من ءآیاته ان خلقکم من تراب ثم اذا انتم بشر تنتشرون
د( و من ءآیاته خلق السموات والارض واختلاف السنتکم و الوانکم ان فی ذلک لآیات للعالمین
-154کدامیک ازگزینه های زیر ترجمهآیه " ومن ءآیاته انخلقکم من تراب ثم اذا انتمبشر تنتشرون " را بیانمی کند؟
الف( و از نشانه های او آنست که از جنس خودتان همسرانی برای شما آفرید تا در کنار آنان آرامش یابید و میان شما و آنان
محبت و رحمت قرار دادبی شک در این نعمت برای آنها که می اندیشند نشانه هایی است
ب( و از نشانه های او آفرینش آسمانها و زمین و تفاوت زبانها ورنگهای شماست همانا در این امر برای دانشمندان نشانه هایی
است
ج( و از نشانه های او خواب شما در شب و روز و تلاش شما در کسب فضل پروردگار است همانا در این مر برای گروهی که می
شنوند نشانه هایی است
د( و از نشانه های او آنست که شما را از خاک آفرید ، پس بصورت بشر گسترش یافتید
-155تعبیر " و من ءآیاته " در قرآن چند مرتبه بکار رفته است؟
الف( 7مرتبه
ب( 11مرتبه
ج( 17مرتبه
د( 9مرتبه
-156در کدامیک از سوره های قرآن تعبیر " و من ءآیاته " بیش از سایر سوره ها بکار رفته است؟
الف( سوره روم
ب( سوره رعد
ج( سوره نمل
د( سوره هود
-157خروج زنده از مرده و مرده از زنده در کدامیک از آیات زیر به اجمال بیان شده است؟
الف( و من ءآیاته منامکم بالیل والنهار وابتغاوکم من فضله ان فی ذلک لآیات لقوم یسمعون
ب( و من ءآیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجاً لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه ان فی ذلک لآیات لقوم یتفکرون
ج( و من ءآیاته ان خلقکم من تراب ثم اذا انتم بشر تنتشرون
د( و من ءآیاته خلق السموات والارض واختلاف السنتکم و الوانکم ان فی ذلک لآیات للعالمین
-158بهترین راه خداشناسی چیست؟
الف( مشاهده قدرت خداوند
ب( ارتباط با قرآن
تفسیر قرآن کریم ) آیات برگزیده (
ج( گسترش انسان در سطح زمین
د( تفکر در آفرینش
-159عبارت " من آیاته" در آیه و "من ءآیاته ان خلقکم من تراب ثم اذا انتم بشر تنتشرون" چه پیامی را بیان می کند؟
الف( بهترین راه خداشناسی تفکر درآفرینش است
ب( نشانه های او قابل شمارش نیست آنچه می بینیم اندکی از بسیار است
ج( منشا همه انسانها از خاک است
د( خودشناسی مقدمه خداشناسی است
-160عبارت " و من آیاته ان خلقکم " در آیه و "من ءآیاته ان خلقکم من تراب ثم اذا انتم بشر تنتشرون" چه پیامی را
بیان می کند؟
الف( بهترین راه خداشناسی تفکر درآفرینش است
ب( نشانه های او قابل شمارش نیست آنچه می بینیم اندکی از بسیار است
ج( منشا همه انسانها از خاک است
د( خودشناسی مقدمه خداشناسی است
-161عبارت " من آیاته" در سوره روم چند مرتبه تکرار شده است؟
الف( 7مرتبه
ب( 11مرتبه
ج( 17مرتبه
د( 9مرتبه
-162عبارت " و من آیاته ان خلقکم من تراب" در آیه و "من ءآیاته ان خلقکم من تراب ثم اذا انتم بشر تنتشرون" چه
پیامی را بیان می کند؟
الف( در میان آفریده ها انسان بارزترین آنهاست
ب( آیاتی که درباره نشانه های خداست از انسان آغاز می شود
ج( خودشناسی مقدمه خداشناسی است
د( همه موارد
-163کدامیک از عبارات زیر بیاگر اینست که گسترش انسان در سطح زمین از نشانه های پروردگار است؟
الف( خلقکم من تراب
ب( و من آیاته ان خلقکم من تراب
ج( بشر تنتشرون
د( ذلک الآیات
-164عبارت "خلقکم من تراب " در آیه و "من ءآیاته ان خلقکم من تراب ثم اذا انتم بشر تنتشرون" چه پیامی را بیان
می کند؟
الف( منشا همه انسانها خاک است
ب( تفاخرهای بی ارزش را کنار بگذاریم
ج( خودشناسی مقدمه خداشناسی است
د( الف و ب
تست های تألیفی
-165آیات ارائه شده در مورد بایدها و باورها از کدام سوره بیان شده است؟
الف( حمد
ب( بقره
ج( روم
د( کهف
-166آیات ارائه شده در مورد بایدها و باورها از کدام سوره بیان شده است؟
الف( حمد
ب( بقره
ج( روم
د( کهف
-167در کدامیک از آیات زیر مودت و رحمت میان همسران مورد تاکید قرار گرفته است؟
الف( و من ءآیاته منامکم بالیل والنهار وابتغاوکم من فضله ان فی ذلک لآیات لقوم یسمعون
ب( و من ءآیاته ان خلق لکم من انفسکم ازواجاً لتسکنوا الیها و جعل بینکم موده و رحمه ان فی ذلک لآیات لقوم یتفکرون
ج( و من ءآیاته ان خلقکم من تراب ثم اذا انتم بشر تنتشرون
د( و من ءآیاته خلق السموات والارض واختلاف السنتکم و الوانکم ان فی ذلک لآیات للعالمین
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی

دانلود کتاب نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت

نمونه سوالات رشته آموزگار دوره ابتدایی

خلاصه حقوق رسانه باقر انصاری پیام نور

دانلود رایگان سوالات آزمون کارشناس رسمی دادگستری امور ثبتی

دانلود جزوه مبانی سازمان و مدیریت مقیمی

دانلود رایگان سوالات استخدامی وزارت بهداشت 96 97 98 99

خرید کتاب آزمون استخدامی دبیری فیزیک

نمونه سوالات رایگان تراشکاری درجه 2 با جواب

نمونه سوالات گزارش نویسی با جواب

منابع آزمون استخدامی دبیر زیست شناسی

منابع آزمون استخدامی دبیر علوم اجتماعی

خلاصه کتاب مدیریت منابع انسانی رضا رسولی

برای استخدامی دبیری شیمی چه بخوانیم

منابع آزمون استخدامی شرکت های خصوصی ودانش بنیان

دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران

نمونه سوالات متلب فنی حرفه ای با پاسخ

نمونه سوالات آزمون مسئول فنی گیاهپزشکی

نمونه سوال تستی نرم افزار متلب

کتاب آیین نامه رانندگی ویژه

سوالات درس اندیشه اسلامی 1 به ترتیب صفحه کتاب

بهترین منابع استخدامی هوشبری

کتاب سوالات استخدامی هوشبری

دانلود رایگان کتاب بیهوشی و بیماریهای همراه

کتاب استخدامی هوشبری

دفترچه سوالات استخدامی هوشبری

جزوه استخدامی هوشبری

کتاب ازمون استخدامی مامایی گلبان

درسنامه جامع مامایی زیبا تقی زاده

دانلود کتاب آزمون استخدامی مامایی نسترن رنجبر

دانلود جزوه استخدامی پرستاری